LinkedIn Ağınız ile İşletmenizi Büyütmenin Yolları

LinkedIn Ağınız ile İşletmenizi Büyütmenin Yolları

LinkedIn Ağınız ile İşletmenizi Büyütmenin Yolları

LinkedIn ile işletmenize daha fazla organik erişim ve marka potansiyelinizi daha hızlı büyütüp geliştirecek bir ağa katılın.

LinkedIn ile markanızı profesyonellerin bulunduğu dijital ağda öne çıkararak deneyimli ve profesyonel iş ortaklarına ulaşabilirsiniz. LinkedIn yıllardır dünyadaki en büyük iş ağı olarak kendini geliştirdi. LinkedIn profil sahibi olan kişiler, kurumlar, şirketler iş hayatında %78 daha çok varlık gösteriyor. Sektörle daha kalıcı bağlantılar kurmak ve işletmenizi en üst sıralara yerleştirmek için LinkedIn profilinizi profesyonelce yönetelim.

LinkedIn ağınızı büyütmeden önce profilinizin tamamlanmış ve seo stratejilerine hazır olduğundan emin olun. Tamamlanmış profiller %30 daha fazla etkileşim alır ve takipçiye dönüştürme olasılıkları daha yüksektir. İşletme profilinizdeki içerikler ne kadar alakalı ve yararlı olursa, sizinle ileşitim halinde kalma olasılıkları dahada atracaktır.

İşletme profilinizin tüm alanları doldurulduğu ve alakalı bir şekilde tamamlandığına göre ağınızı genişletmek için hazırsınız. Profilinizi organik bir şekilde geniş kitlelere duyurmak ve ağınızı büyütmek için 10 ipucu;

 

    1. İşletme Profilinize Seo Optimizasyonu Yapın

Profilinizi Google gibi arama motorları aracılığıyla keşfedilebilir hale getirin. İlgili anahtar kelimeleri ekleyerek ve aynı anahtar kelimelere atıfta bulunarak misyonunuzu ve konumunuzu vurgulayın. Düzenli güncellemeler yayınlayarak sayfanızı yenilemek de yardımcı olacaktır.

    1. Profilinize Etkileşim Sağlayın

Çalışanlarınızın ve iş arkadaşlarınızın, kendi profillerinde iş deneyimlerinde doğru şekilde yer aldığınıza emin olun. Bu şekilde, iş arkadaşlarınızın yaptığı her yeni bağlantının Sayfanızı takip etmesi istenecektir. İşletmenizi ilgili paylaşımlarda etiketlemelerini isteyin, büyük bir destek sağlayacaktır.

    1. Farklı Sosyal Medya Mecralarından Bağlantı Verin

Öncelikli olarak kişisel linkedIn hesabınızdan işletme profilinize link verin. Web sitenizden, facebook instagram, twitter, youtube gibi sosyal medya kanallarından LinkedIn profilinize “Takip Et” butonu ile link vererek etkileşim sağlaya bilirsiniz.

Ayrıca e postalarınıza LinkedIn profilinizin bir bağlantısını, işletmenizi takip etmeye teşvik edici bir mesajla ekleyerek e-posta imzanızı düzenleyebilirsiniz. Profesyonel olarak sayfanız ilgilerini çekecek ve zaman içinde takipçi sayınızı artıracaktır.

    1. İşletme Profilinizde Düzenli Paylaşım Yapın

Profilinizde düzenli olarak alakalı ve etiketli bir şekilde paylaşım yapmak özet akışlarda sizi daha görünür yapacaktır. En az haftada bir gönderi yapan sayfalar, etkileşimde 2 kat artış görür ve bu da daha fazla organik erişim sağlamaktadır. Profiliniz potansiyel takipçiler için daha dikkat çekici hale gelecektir. Profesyonel ekipler tarafından yapılan düzenli ve kaliteli paylaşımlar sizi ön plana taşıyacaktır.

    1. Müşterilerinizden ve Çevrenizden Destek Alın

Müşterilerinizden, çevrenizden profilinizle etkileşimde bulunmalarını isteyin. Beğeni, yorum ve paylaşımlarda bulunmaları takipçi sayınızı artırmada bir önceliktir. Sayfa içeriğinizle etkileşime geçtiğinde, bu içeriği kendi ağlarında görünür hale getirir ve sizi zaten takip eden kişilerin ötesinde daha geniş bir kitleye sunulmasına yardımcı olur. İnsanları görüşlerini ifade etmeye teşvik etmek için gönderilerinizin kopyasını oluşturmayı başkalarını deneyimlerini paylaşmaya teşvik edin.

    1. Sayfa Analizerine Göre İçerik Belirleyin

Sayfa analizi aracılığıyla takipçileriniz ve ziyaretçileriniz hakkındaki bilgilere ve yayınlarınız için katılım verilerine ulaşabilirsiniz. Hedef kitlenizde yankı uyandıran içerik türlerini belirlemek ve yayınlarınızı ziyaretçilerinizin istekleriyle uyumlu hale getirmek için bu bilgileri kullanın.

Sektörünüzde saygı duyduğunuz ve ilişki kurmak istediğiniz etkili kişiler ve rakip olmayan şirketler ile bağlantı kurun, yayınlarınızda onlardan @bahsederek, yayınınızı takipçileriyle yeniden paylaşabileceklerinden, profilinizi geniş kitlelere erişmesini sağlaya bilirsiniz.

    1. Görsel İçerik ve Videolar ile İçerik Paylaşın

Yayınlarınızda benzersiz ve kaliteli görsellere yer verin. Göz alıcı görseller özelliklede videolar akışta daha fazla ön plana çıkarak işletmenizin fark edilmesine yardımcı olacaktır.

    1. Rakiplerinizin Sayfalarını Analiz Edin

Rakip analizi, dijital pazarlamanın tüm yönlerinde önemlidir. Başkalarının ne yaptığını gözden geçirmek, boşlukları belirlemenize ve işletme profilinizde orada bulunanlardan farklı bir şey sağlayacak şekilde konumlandırmanıza yardımcı olur.

    1. Vitrin Sayfası Oluşturun ve Güncelleyin

Vitrin Sayfası, belirli bir alt markayı, iş birimini veya girişimi vurgulamak için tasarlanmış şirketinizin LinkedIn Sayfasının bağlı bir uzantısıdır. İlgili bir Vitrin Sayfası, izleyicilere işletmenize alternatif bir giriş noktası ve ana Sayfanızı keşfetmenin yeni bir yolunu sunar.

    1. Reklam Kampanyası Başlatın

Takipçi Reklamları, hedef kitle üyelerinizin adını ve profil resmini kullanarak mesajları ve harekete geçirici mesajları kişiselleştiren bir reklam kampanyası biçimidir. Öne çıkarlar, hedef kitlenizin işletmenizle bağlantı kurmanın değerini görselleştirmesine yardımcı olur ve güçlü yanıt oranları sağlar. LinkedIn profil verilerini kullanarak onları hedefleyerek, hızlı bir şekilde ilgili takipçiler kazanabilirsiniz.

 

Etkin ve ilgili bir topluluğun kalbinde yer alan harika bir LinkedIn profilinden gelen rekabet avantajları işletmenizi ve markanızı büyütecektir.



Şimdi Ara
WhatsApp
Kişilere Ekle